Monday, September 1, 2008

Adil.

Saban hari menanti...tak kunjung2 tiba..
Hari ape tu?? Suatu hari yang bernama 'hari esok'.
Hari esok bagi hari ini pastinya hari esok. Hari esok bagi hari esok adalah esokya bila kita berada di hari esok. Perkataan esok tu siapa yang reka?? kenapa bunyinya "e + sok". Pelik je bunyinya. Macam mana beliau yang mecipta perkataan ni boleh terfikir untuk menggambarkan hari yang seterusnya merupakan hari esok...
Hanya muqaddimah...lantaran hati ni sering gementar bila teringat midterm-test Macroeconomics hari Jumaat ni. Asal teringat je takut, asal teringat je takut. Takut tak leh jawab dengan baik. Banyak jugak yang kena baca sendiri. 3 kelas tak dapat datang mesti macam2 yang Sis. Zaiti Akma dah ajar.

Izu dapat MC 10hari (bermula 24/8) untuk balik dan dapatkan rawatan bagi Chickenpox yang dah semakin surut ni...Seminggu pertama dihabiskan dekat Rompin. Umi dan Abah izu 'orang Kementerian Kesihatan'. Itu sebab kami buat keputusan untuk lalui saat kritikal di sana. Bila dah makin surut, baru balik Kulai. Lagipun tahun ni raya pertama kami di Rompin. Biarlah hari pertama puasa kami di Kulai. Adil.

No comments: