Followers

Friday, February 27, 2009

naik tksi saya cik? mehla..

bbrapa minggu yg lepas..
akak qila ajak jalan2 Jusco Tman Equine..jd babysitter si Puteri Alya..
emm,best jgk! rndu kt Put! eh,alya..hehe..

smpai2 die tgh tido..


org dtg jauh2 nk jmpe die,die tido plak..
"bangunla alya..."

lpas kacau2, die bangun pon..blurr je muke die..keh2..


put pkai sweater nk cover perut die..yg mkin buncit..
nk lwan mummy die kt sblh 2..mummy die dh 5bulan lbih, put dh lbih 12 blan..


abis 1 jusco die round..cri keje kosong..
pastu jmpe jgk akhirnye..rezeki die..

dpt jd drebar teksi pink!!..


naik tksi saya cik? mehla..

Thursday, February 12, 2009

Ade komen??


Ni projek yang terbaru..belum publish lagi..
Tag untuk program 'mentor mentee E.M.A.S' under 'Titian Wahyu Club'.

[14 Februari]
>>dah publish sebahagiannya.

[20 Februari]
>>beres dah.




Ade komen??

Kenape?? Teringin nak ade satu??..

Salam..
Hmm..Izu dan qila dah makin sibuk dengan urusan dunia..cari duit lebih sikit.
Terbaru, izu mula terlibat secara langsung dlm bisnes rubber stamp khat/jawi.
Tapi khat ni bukan izu sendiri yg buat. Tugas izu cuma edit khat yg telah ditulis oleh Symidi (penulis khat merangkap bos Izu) menggunakan perisian komputer yg dikenali sebagai Adobe Photoshop dan Adobe Illustrator. Kadang2 Symidi perlukan bantuan Nazri (kawan kami) utk tulis khat (kalau khat tu susah nak buat, ataupun byk sgt tempahan). Secara tak langsung kami mempersembahkan hasil tulisan khat yg asli kepada pelanggan, bukan guna arabic fonts yg ada dalam komputer.
Huu..Best tak?..

Ni contoh2 khat yg dah siap...













Nak kate banyak untungnye takde la sgt kalau nak dibandingkan dgn kesulitan yang dihadapi utk siapkan satu khat..nak edit pun leceh.

Kenape?? Teringin nak ade satu??...hehe
email izu;
eyeqreativestudio@yahoo.com