Saturday, February 19, 2011

Kini berwajah baru!




"Saat ini, jam sudah menunjukkan pukul 4:16am, namun masih tiada tanda-tanda mereka akan tidur. Malah kedua-duanya sedang tekun melakukan hal masing-masing di depan komputer.
Agaknya apa yang sedang mereka lakukan?..."

'Mereka' yg dimaksudkan ialah saya dan incik suami..hehe..entah kenapa malam ni, masing-masing tak mengantuk langsung pulak. Mungkin sebab esok takde kelas..jadi takde ape yg perlu dirisaukan kalau esok "we're somebody" dalam erti kata lain, agak "ting tong" skit. Tapi jangan buat selalu ye..tak baik untuk kesihatan.

Oleh kerana mata belum nak tido, izu pun menyiapkan tempahan2 design..qila? Qila tgh susun dokumen2 dalam laptop ni. Sebahagian besar dokumen qila masih dlm dvd sebab masa pc qila nk dijual, qila burn file2 dlm dvd. Mane yang penting, qila transfer ke laptop. File2 lain, bile nk guna, baru qila amik.

Selesai yang tu, qila update blog yang dah lame kesepian ni. Sebelum ni, qila tak tahu kenapa qila rase agak kurang bersemangat nk buka blog..mungkin membawa diri..tapi sampai bile..Alhamdulillah, akhirnya qila sedar yang qila perlu ikhlaskan hati seikhlasnya untuk terima apa jua yang Allah dah tentukan untuk hidup qila dan izu..

Jadi untuk menghilangkan dan mengubati kesedihan lalu, qila ubah penampilan blog ni supaya nampak lebih ceria, simple, dengan semangat yang baru. Dan kepada yang datang bertandang, "Ahlan Wasahlan" saya ucapkan!..jangan lupa tinggalkan jejak anda disini ye!....(^_^)



Truly,

7 comments:

iju said...

adoii..blogku dh jadi pink! hehehe

izuqila said...

upp! jgn tersilap...
blog 'kite'..ye..=)

Nuruljannah BadrulHisham said...

welcome bak izuqila..

Sajida said...

hehe... memang takleh lari dari pink kan qila. ^_^

rajin2 la update. hihi..

izuqila said...

jannah:

hehe...time kasih..seperti bernafas kembali pule..=)

izuqila said...

sajid:

0owh...jgn pisahkan daku dn sajid dgn pink! haha~

teringat bilik kite mse kt matrik dlu..hihi..best banget!

Sajida said...

memang AC 230 antara kenangan manis! bilik yg sentiasa ramai pengunjung. :D