Followers

Thursday, February 12, 2009

Kenape?? Teringin nak ade satu??..

Salam..
Hmm..Izu dan qila dah makin sibuk dengan urusan dunia..cari duit lebih sikit.
Terbaru, izu mula terlibat secara langsung dlm bisnes rubber stamp khat/jawi.
Tapi khat ni bukan izu sendiri yg buat. Tugas izu cuma edit khat yg telah ditulis oleh Symidi (penulis khat merangkap bos Izu) menggunakan perisian komputer yg dikenali sebagai Adobe Photoshop dan Adobe Illustrator. Kadang2 Symidi perlukan bantuan Nazri (kawan kami) utk tulis khat (kalau khat tu susah nak buat, ataupun byk sgt tempahan). Secara tak langsung kami mempersembahkan hasil tulisan khat yg asli kepada pelanggan, bukan guna arabic fonts yg ada dalam komputer.
Huu..Best tak?..

Ni contoh2 khat yg dah siap...













Nak kate banyak untungnye takde la sgt kalau nak dibandingkan dgn kesulitan yang dihadapi utk siapkan satu khat..nak edit pun leceh.

Kenape?? Teringin nak ade satu??...hehe
email izu;
eyeqreativestudio@yahoo.com

0 comments: