Followers

Thursday, March 1, 2012

Faris dah 3 bulan

Bismillah..

Alhamdulillah, tika Qila menulis post ini, Faris sudah pun genap 3 bulan. Sudah mahu berdiri, sntiasa nk berborak, ketawa apatah lagi tersenyum. Sekejap je rasa..terasa mcm baru sgt lagi melahirkan insan sihat soleh ni..

Faris, mama sangat2 bersyukur..spnjg 3 bulan mama & walid bersama Faris, Faris sgt mudah utk dijaga. Faris tak kuat menangis, hatta masa kena cucuk 2 bulan hr tu pun faris tak nangis..syg mama ni kuat kn?=)


Paling mama & walid suke, bile Faris ajak berborak..terlalu byk yg nk diceritakan tu. kadang2 tu sampai tersedak2 mase tgh bercerita..huhu..nanti mama cari video Faris tgh bercerita ye.

Satu lagi Faris pandai layan diri bila mama dgn walid byk keje. Tapi selepas bbrapa ketika, perut pun mntk diisi, faris pun mula la hek..heek..heekk...mkin pnjg dn berlarutan...pggil mama..hihi
Ye sayang..mama dtg ni..(^__^)

Oklah, cukup buat masa ini..mama nak buat persiapan sikit utk agenda kita esok. Nanti bila dh selesai, mama coretkan disini. Kawan2 mama dgn walid pun nak tahu jugak.

2 comments:

ummu aufa said...

comel sangat2! sihatnya die=)

Lock Smith said...

Easily, the article is actually the best topic on this registry related issue. I fit in with your conclusions and will eagerly look forward to your next updates. Just saying thanks will not just be sufficient, for the fantasti c lucidity in your writing. I will instantly grab your rss feed to stay informed of any updates. Triblend Melange