Followers

Tuesday, November 18, 2008

Selesai lagi satu projek....

Ni kad kahwin abang-abang izu yg baru siap di'design'. Yg sbelah kanan ni abang izu no.2 (angah) yang dah selamat diijabkabulkan 16 Ogos lalu di Kuantan. Kira ni nak sambut menantu la. Buat serentak dengan Alang (abg no.3; kad sebelah kiri). Alang ni baru nak nikah 21 Disember ni dekat Ayer Paabas, Alor Gajah. Boleh rujuk kat peta pada kad. Sapa-sapa yang kenal dan ada kelapangan untuk hadir dijemput dengan segala hormatnya. Sila sila...

1 comments:

husna afifi said...

salam aqila
ni husna afifi
saje je nk menginform
insyaAllah my bro n sis akan kawin pd ujung tahun ni
jemput la dtg ke kenduri kitorg
dpt jumpa2,borak ngn kwn2 skola

tarikh:28/12/08
tmpt:rumh alumni,utm skudai (tapak konvo)

aturcara mcm bese,mula pukul 12 smpai kul 6

hope anti dpt dtg
lame sungguh x jumpa anti!

iA shbt2 lain akan dtg macm wani dll

ana pun blik dr uk semata-mata my bro n sis kawin ni
so..harap sgt anti dpt dtg sbb ana mmg nk jumpa sume org
okla
c u there
wslm