Followers

Sunday, January 3, 2010

MUDAH yg menyusahkan..

Tak tau la kenape dgn Mudah.com tu..
Susah betul nak insert ad kat situ.. Apa yg tak kena dgn ad yg kami nak letak tu pun tak tahu la..dah malas nak cuba..Ke Allah tak nak kami jual laptop tu?? hmm...

Alang2 dh merintih di sini..kami iklan dekat sini je la..hehe


ACER ASPIRE 4530

Spec:
AMD Turion X2 Dual-Core Mobile Tech. RM-74 (2.2GHz, 1MB L2 cache)
nVidia GeForce 9100M G (512mb)
250GB Hard Disk
DDR2 RAM 3GB (Upgraded)
14.1" Crystal Bright LCD
ACER Crystal Eye Webcam
802.11 b/g Wireless LAN
USB 2.0 Card Reader
Bluetooth 2.0
DVD RW

Package Included:
SuperCare Extended Warranty - still have 2 years!
Original New ACER Bag (never used)
ACER CD Driver
Keyboard protector + arabic keyboard sticker
Notebook lock
Cooler fan
Cable / Adaptor
User manual and box

Condition: Superb - no problem at all.

Appearance: 99% scratchless (female user)
Can choose either OS Win XP @ Win7 - No Charge.

Reason to sell: Owner want to change to desktop PC.

Price is firm: RM1550
Interested? Fell free to call me 013-353 1553 / 1558
First come first serve basis
COD at Batu Caves/Greenwood/Tmn Melati

Iklan kat sini lagi MUDAH!

3 comments:

Faliyana binti Muda said...

korang tulis bnyk sgt spec dia..sbb tu xbleh kot..ari tu pernh bt kt kakak dia pn xleh..tulis simple2 je.. bl ejas balik n tulis yg perluje br leh..@pn bt dlm 1 perenngan cm karagn pn bleh..

izuqila said...

o0o..yeke...
lptop sblum ni blh plak tulis pnjg2..huhu...penin...
ok, klu pakcik qila xjd beli, kitrg try gne petua k.lia plak eh..hehe..
timekasih...

Anonymous said...

Jom iklankan apa jua yang anda ingin iklankan di www.letak.my !!! perniagaan anda? Perkhidmatan anda? barangan anda? apa jua!dan ianya PERCUMA* dan jika iklan berbayar pun ianya yang TERMURAH!!! Terima Kasih.. :)