Followers

Thursday, September 23, 2010

3 tahun sudah berlalu... .. .



Julai@Ogos 2005 berkenalan.
Jun 2007 berkahwin.
Sekarang dah September 2010. Nak masuk Oktober dah..huii.
Pantas sungguh 3 tahun sebelum ni berlalu kan..
Sedar tak sedar perkenalan ni dah menjangkau usia 5 tahun.
Masih ingat dgn ayat "Semoga hubungan ini milik kita selama-lamanya" yg ku titipkan buatmu sempena ulangtahun kelahiranmu ke 19 dahulu? Usia perkataan itu telah menjangkau 4 tahun. Dan Allah telah mula menitip makna kepada kata-kata itu 3 tahun yang lalu. Walaupun 3 lafaz ku perlukan untuk merasmikan segalanya, namun aku yakin..ia permulaan yang hebat, untuk kita lalui 3 tahun sesudahnya; hari ini.

Sayangku Lala;
Kau umpama bintang utara..penunjuk jalan yang terang...
kau beri harapan..saat ku jatuh, bangun semula...

Sastera ini ku tujukan buatmu...



Bidadari, bidadari…temanilah resahku
Bidadari, bidadari…tenangkanlah jiwaku

Sumpah setia hidup mati
Selamanya…kerana kau isteriku
Isteriku tercinta pelengkap rusuk kiriku

Bidadari, bidadari..jadilah pedampingku
Bidadari, bidadari…jadilah sang setia

Kerna cinta cinta suci, buktinya tidak pernah sepi
Sepi daripada cubaan yang tak terduga
Kau umpama bintang utara, penunjuk jalan yang terang
Kau beri harapan…saat ku jatuh…bangun semula

Dan berikan sakti cintamu, penawar racun berbisa
Dan ikatan kita.. cinta abadi hanya di syurga.


Munif.Bidadari.

2 comments:

Anonymous said...

abg izu n kak qila couple b4 kawin ag ek??

izuqila said...

'berkenalan' di dlm entri di ats bermksud..1st time Encik Ahmad Hafizuddin dn Pn.Ungku Aqila ditemukan ketika bersama2 dlm group Tamrin Jundi....
xkenal pon mase tu...hehe...