Followers

Sunday, March 28, 2010

Tanpa tajuk



Hari tu: Hujung bulan ni enta boleh masuk syeikh..
Hujung bulan tu: Maaf syeikh, org yg sewa tu kata tak jadi keluar bulan ni, postpone bulan depan..
Hujung bulan depan tu: Ana mintak maaf sgt2 syeikh..org tu tak jadi pindah pulak..

*Tensen betul!...tp takpa la..tak jadi pindah.

Baru-baru ni: Org tu ckp dkt kak Ani mmg nk keluar 30 haribulan ni..ikut bini die balik Thailand. Jadi kompem la die nak pindah..
Baru je tadi: Maaf la Hafiz..org tu tak jadi keluar..isteri die tak dpt balik Thailand pulak dah..ade masalah..Akak dh pening kepale dah ni...

*Betul-betul tensyen!!

Penelitian penulis dlm isu ni:
1- Rumah si Hafiz tu dah ade org nak sewa. Jadi si Hafiz ni mesti kene pindah jugak.
2- Si suami org Thailand tu pulak dah bagi notis awal nk keluar hujung bulan ni. Maka die harus keluar sbb tuan rumah (kak Ani) pun dh dpt penyewa baru (Hafiz)..

Kesimpulannya: Org tu kene pindah rumah, supaya si Hafiz tu boleh pindah, dan org yg nak sewa rumah si Hafiz tu pun boleh pindah retek....

~pindah randah la korang...

0 comments: