Followers

Saturday, May 23, 2009

Doakan kami kekal bahagia...

Bicara ini dari hati
Untuk dikongsi di kamar hati seorang isteri
Kaulah insan terdekat
Teman kembara kehidupan yang singkat
Bahagia dan derita kita berkait rapat

Aku hanya seorang suami
Yang menerima satu amanah
Termetrai di majlis akad nikah
Beberapa musim yang lalu...

Salam ku hulur buat menyapa hatimu nan luhur
Bersamalah kita harungi derita yang datang
Bersatulah kita tempuhi nikmat yang bertandang
Denai perkahwinan pasti dihujani air mata
Biar kita rasa
rupanya syurga itu amat tinggi maharnya.

Doakan kebahagiaan kami..=)

9 comments:

Insan Kecil said...

terharunya baca luahan hati seorang suami!
moga kalian sentiasa diberkati Allah dan dilimpahi rezeki oleh Nya.

Aminur Rasyid said...

yaaa..saye pun terharu..bila la nak jadi suami nie..

izuqila said...

insyaAllah..ameen Ya Rabb..=)

semoga doa ini kmbali pd atie semula..

izuqila said...

to acid

hehe..ape tggu lg acid..tunang anda sdg menunggu..=)

@deQashaH said...

bestnyer dapat berjiwang jiwang ngan pasangan yang sah...terhindar dari dosa dan fitnah...

ko ni ezu..saje jek nak bagi aku jelez...

semoga terus kekal bahagia insyaAllah!

izuqila said...

Tengkiu Syah..Caiyok2..
Aku saje nak bg org yg sedang masyuk brcinte jelez, supaye kawen cepat2! ko termakan cili ke?? haha..

@deQashaH said...

ahahah..baba yang masyuk bercinta tu, nama aku tak masuk dalam senarai ye!

takde calon lagi. and masih banyak tanggungjawab perlu diselesaikan. InsyaAllah, sampai masa nanti aku jemput korang. Tapi nanti mesti korang datang ngan anak-anak..adoiyai!

izuqila said...

anak kucing...anak ikan..anak hamster..sume ade..hehehe

ummuabdullahsyaakir said...

salam..Qila izu..moga kasih sayang dan Rahmat Allah selalu bersama kalian..

moga bahagia hingga ke akhir hayat yea:)