Followers

Thursday, May 14, 2009

jangan tak cuba!!


Ini adalah ujian kepantasan kita menaip..jom uji kemahiran kita!!
klik kt kotak di atas tu eh..
pastu bgtau markah korang kt sini..jgn x cuba!!

5 comments:

'atiqah said...

..39 =) lebih sikit je dr qila.hehe

Aminur Rasyid said...

aku lak 42..hampeh rupanyer..

ANIEMZ said...

Salam..izu dan qila.. komen ni tak der kene mengena pun dengan entri ni.. hikhik.. nak menjemput korang ke majlis kami, haniem & zubir pada 6 Jun 2006.. mekasih kerana membantu.. org yg baca komen anim ni mesti tak tau, hanya kite berempat je tau.. huhu.. datang ek.. 6 Jun 2006 ni 952, kampung pulai tinggi, bukit payong, 21400 marang, terengganu..

p/s: qila, anim doakan ALLAH akan berikan balik apa yang izu dan qila idam2 kan.. mane tau hilang satu dapat dua.. dapat twins..

izuqila said...

Dapat twin?? huhu..
Best! Best!..=)

TawfiqRahmat said...

i got 49! haha..